Marketing i PR: Social Media i e-Commerce jako narzędzia pracy dla handlowców, przedstawicieli handlowych i osób zarządzających procesem sprzedaży
Zapytaj o produkt
Masz pytanie dotyczące tego produktu ? Wypełnij poniższy formularz.
Opis szkolenia
Celem usługi jest nabycie umiejętności w zakresie nowoczesnych kanałów marketingowych. Wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych.
Co zyszkasz?
Efekty szkolenia:
W zakresie wiedzy uczestnik: zna różne możliwości możliwości technik marketingowych przy pomocy kanałów zdalnych;
W zakresie umiejętności uczestnik: jest świadomy wartości innowacji technologicznych i marketingowych;
W zakresie kompetencji społecznych uczestnik: posiada umiejętność oceniania wiedzy własnej i efektów swoich działań; jest odpowiedzialny za swoje decyzje i podejmowane działania.
Grupa docelowa szkolenia
Właściciele firm i ich pracownicy.
Informacje o Trenerze
Wiktor Gierka
specjalista ds. kampanii reklamowych,
- Fundacja business centre club - 6 lat - specjalista ds. fundraisingu
- Agencja Interaktywna Wiktor Gierka - 5 lat - Założyciel, specjalista ds. kampanii reklamowych
średnie ogólnokształcące oraz kursy zawodowe z zakresu marketingu
Prowadzone kursy, szkolenia, konferencje i warsztaty - Latarnicy2020 - unijne stowarzyszenie „Miasta w Internecie“ Jako jeden z kilkuset szkoleniowców stowarzyszenia prowadzę zajęcia dla osób 44-65+ z zakresu korzystania z internetu na potrzeby zawodowe i prywatne. Projekt ma na celu wsparcie i naukę dla osób które zostały wykluczone cyfrowo i nie miały okazji rozwinąć swoich kompetencji w obsłudzę internetu. Tematyka szkoleń dotyczy bankowości, mediów społecznościowych, usług państwowych gov oraz higieny spędzania wolnego czasu w internecie. Czas udzielonych szkoleń - ok. 70 h, przeszkolono 4 grupy po ok. 8 osób - Autorskie Szkolenie Social Media Marketing - Agencja Interaktywna, szkolenie B2B Mój autorski produkt szkoleniowy w którym nauczam działy marketingu lub drobnych przedsiebiorców obsługi mediów społecznościowych w celach rozwoju marki na tle wizerunku i wartości sprzedaży online. Tematyka szkoleń dotyczy facebooka, instagrama, linkedina i googla oraz wszystkich platform reklamowych związanych z powyższymi mediami. Czas szkoleń - ok. 104h - przeszkolono 14 firm i ok. 37 osób
Program szkoleniowy
Data rozpoczęcia | Data zakończenia | Temat szkolenia |
---|---|---|
2023-03-09 08:00:00 | 2023-03-09 08:30:00 | Wprowadzenie do szkolenia - zapoznanie uczestników |
2023-03-09 08:30:00 | 2023-03-09 10:00:00 | Podstawy marketingu internetowego - doradztwo grupowe |
2023-03-09 10:00:00 | 2023-03-09 13:00:00 | Implementacja internetowych kanałów komunikacji w firmie |
2023-03-09 13:00:00 | 2023-03-09 16:00:00 | Prowadzenie skutecznej i efektywnej komunikacji z klientem z wykorzystaniem elektronicznych kanałów - ćwiczenia |
2023-03-10 08:00:00 | 2023-03-10 11:00:00 | Projektowanie i wdrażanie komponentów komunikacji elektronicznej na stronie internetowej firmy |
2023-03-10 11:00:00 | 2023-03-10 13:00:00 | Blog firmowy - wdrożenie i prowadzenie |
2023-03-10 13:00:00 | 2023-03-10 15:30:00 | Ćwiczenia w zakresie tworzenia skutecznych i efektywnych marketingowo treści (w tym treści multimedialnych) do zastosowania na stronie internetowej, profilach social media i na blogu |
2023-03-10 15:30:00 | 2023-03-10 16:00:00 | Podsumowanie szkolenia - pytania i odpowiedzi |