Działania marketingowe - możliwości i korzyści marketingu w mediach społecznościowych i Internecie. Przystosowanie firmy w dobie po-covidowej.
Zapytaj o produkt
Masz pytanie dotyczące tego produktu ? Wypełnij poniższy formularz.
Opis szkolenia
1 dzień.
1. Przedstawienie tematów szkolenia oraz zapoznanie się z grupą.
2. Techniki autoprezentacji i ich znaczenie dla firmy.
3. Trendy w branży e-commerce w świecie post-pandemicznym.
4. Dlaczego warto przyjąć punkt widzenia oraz działać jak twórca i producent contentu – analiza przypadków, influencerzy – przegląd mediów społecznościowych pod tym kątem (YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn).
5. Które media społecznościowe wybrać jako firma/użytkownik?
6. Jaką przyszłość ma Facebook? Teoria i praktyka. Ja i firma w mediach społecznościowych.
7. Marketing organiczny i reklama, jak osiągać zasięgi, jak być zapamiętanym. Informacje o podmiocie świadczącym usługę Cel usługi Szczegółowe informacje o usłudze
2 dzień
1. Marketing w wyszukiwarkach – jak znaleźć odbiorcę i klienta w internecie.
2. Google Ads. Tworzenie kampanii reklamowych i analiza.
3. Google Ads. A może optymalizacja kampanii?
4. Google Ads i remarketing.
5. Inne kanały kreacji reklamy na przykładzie YouTube i Gmaila.
6. Narzędzia do pomiaru wyników: zawsze Google Analytics. Pixel Facebooka i tracking code Google Ads.
7. Podsumowanie szkolenia.
Co zyszkasz?
W zakresie wiedzy uczestnik: zna różne możliwości możliwości technik marketingowych przy pomocy kanałów zdalnych;
W zakresie umiejętności uczestnik: jest świadomy wartości innowacji technologicznych i marketingowych;
W zakresie kompetencji społecznych uczestnik: posiada umiejętność oceniania wiedzy własnej i efektów swoich działań; jest odpowiedzialny za swoje decyzje i podejmowane działania.
Grupa docelowa szkolenia
Właściciele firm i ich pracownicy.
Informacje o Trenerze
Wiktor Gierka
specjalista ds. kampanii reklamowych,
- Fundacja business centre club - 5 lat - specjalista ds. fundraisingu
- Agencja Interaktywna Wiktor Gierka - 3 lata - Założyciel, specjalista ds. kampanii reklamowych
średnie ogólnokształcące oraz kursy zawodowe z zakresu marketingu
Prowadzone kursy, szkolenia, konferencje i warsztaty - Latarnicy2020 - unijne stowarzyszenie „Miasta w Internecie“ Jako jeden z kilkuset szkoleniowców stowarzyszenia prowadzę zajęcia dla osób 44-65+ z zakresu korzystania z internetu na potrzeby zawodowe i prywatne. Projekt ma na celu wsparcie i naukę dla osób które zostały wykluczone cyfrowo i nie miały okazji rozwinąć swoich kompetencji w obsłudzę internetu. Tematyka szkoleń dotyczy bankowości, mediów społecznościowych, usług państwowych gov oraz higieny spędzania wolnego czasu w internecie. Czas udzielonych szkoleń - ok. 70 h, przeszkolono 4 grupy po ok. 8 osób - Autorskie Szkolenie Social Media Marketing - Agencja Interaktywna, szkolenie B2B Mój autorski produkt szkoleniowy w którym nauczam działy marketingu lub drobnych przedsiebiorców obsługi mediów społecznościowych w celach rozwoju marki na tle wizerunku i wartości sprzedaży online. Tematyka szkoleń dotyczy facebooka, instagrama, linkedina i googla oraz wszystkich platform reklamowych związanych z powyższymi mediami. Czas szkoleń - ok. 104h - przeszkolono 14 firm i ok. 37 osób. - Wykłady i panele branżowe na konferencjach - Partnerskie Kluby Biznesu.
Program szkoleniowy
Data rozpoczęcia | Data zakończenia | Temat szkolenia |
---|---|---|
2023-03-01 08:00:00 | 2023-03-01 08:30:00 | Przedstawienie tematów szkolenia oraz zapoznanie się z grupą |
2023-03-01 08:30:00 | 2023-03-01 09:30:00 | Techniki autoprezentacji ich znaczenie dla firmy/marki.użytkownika - elevator pitch każdego uczestnika szkolenia (ćwiczenie wstępne) |
2023-03-01 10:30:00 | 2023-03-01 13:00:00 | Trendy w branży e-commerce w świecie post-pandemicznym. Jak będą wyglądały usługi przyszłości? Megatrendy i gdzie są media społecznościowe oraz wykorzystanie Internetu. Praktyczne wnioski |
2023-03-01 13:00:00 | 2023-03-01 14:00:00 | Dlaczego warto przyjąć punkt widzenia oraz działać jak twórca i producent contentu - analiza przypadków, influancerzy - przegląd mediów społecznościowych pod tym kątem. Praktyczne wnioski. |
2023-03-01 14:00:00 | 2023-03-01 15:00:00 | Które media społecznościowe wybrać jako firma /użytkownik? Przykłady, statystyka, cele, wyniki. Skutki wyboru, kreowanie zasięgów, wybór na przyszłości w kontekście nadchodzących zmian. Sesja Q&A. |
2023-03-01 15:00:00 | 2023-03-01 16:00:00 | Jaką przyszłość ma Facebook? Teoria i praktyka. Ja i firma w mediach społecznościowych. Przykłady contentu i jego tworzenie - ćwiczenia. |
2023-03-01 16:00:00 | 2023-03-13 16:30:00 | Marketing organiczny i reklama, jak osiągać zasięgi, jak być zapamiętanym. Komunikacja z odbiorcą. Sesja Q&A. Praktyczne wnioski. |
2023-03-02 08:00:00 | 2023-03-02 10:00:00 | Czy wyszukiwarki internetowe mają przyszłość? Marketing w wyszukiwarkach - jak znaleźć odbiorcę i klienta w Internecie. Sesja Q&A. Praktyczne wnioski. |
2023-03-02 10:00:00 | 2023-03-02 14:00:00 | Google Ads. Tworzenie kampanii reklamowych. Analiza kampanii. Ćwiczenia. |
2023-03-02 14:00:00 | 2023-03-02 15:00:00 | Google Ads. A może optymalizacja kampanii? Sesja Q&A. Praktyczne wnioski. |
2022-11-10 15:00:00 | 2023-03-02 15:30:00 | Google Ads i remarketing. Sesja Q&A. Praktyczne wnioski. |