Twój koszyk

Do zapłaty: 0.00 PLN
Zamawiam
Strona główna Szkolenia Szkolenie

Działania marketingowe - możliwości i korzyści...

Szkolenie

Działania marketingowe - możliwości i korzyści marketingu w mediach społecznościowych i Internecie. Przystosowanie firmy w dobie po-covidowej. Bestseller

Działania marketingowe - możliwości i korzyści marketingu w mediach społecznościowych i Internecie. Przystosowanie firmy w dobie po-covidowej.

738.00 PLN/osoba
Liczba uczestników

Zapytaj o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu ? Wypełnij poniższy formularz.

Opis szkolenia

1 dzień.

1. Przedstawienie tematów szkolenia oraz zapoznanie się z grupą.

2. Techniki autoprezentacji i ich znaczenie dla firmy.

3. Trendy w branży e-commerce w świecie post-pandemicznym.

4. Dlaczego warto przyjąć punkt widzenia oraz działać jak twórca i producent contentu – analiza przypadków, influencerzy – przegląd mediów społecznościowych pod tym kątem (YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn).

5. Które media społecznościowe wybrać jako firma/użytkownik?

6. Jaką przyszłość ma Facebook? Teoria i praktyka. Ja i firma w mediach społecznościowych.

7. Marketing organiczny i reklama, jak osiągać zasięgi, jak być zapamiętanym. Informacje o podmiocie świadczącym usługę Cel usługi Szczegółowe informacje o usłudze

2 dzień

1. Marketing w wyszukiwarkach – jak znaleźć odbiorcę i klienta w internecie.

2. Google Ads. Tworzenie kampanii reklamowych i analiza.

3. Google Ads. A może optymalizacja kampanii?

4. Google Ads i remarketing.

5. Inne kanały kreacji reklamy na przykładzie YouTube i Gmaila.

6. Narzędzia do pomiaru wyników: zawsze Google Analytics. Pixel Facebooka i tracking code Google Ads.

7. Podsumowanie szkolenia.

Co zyszkasz?

W zakresie wiedzy uczestnik: zna różne możliwości możliwości technik marketingowych przy pomocy kanałów zdalnych;

W zakresie umiejętności uczestnik: jest świadomy wartości innowacji technologicznych i marketingowych;

W zakresie kompetencji społecznych uczestnik: posiada umiejętność oceniania wiedzy własnej i efektów swoich działań; jest odpowiedzialny za swoje decyzje i podejmowane działania.

Grupa docelowa szkolenia

Właściciele firm i ich pracownicy.

Informacje o Trenerze

Wiktor Gierka

specjalista ds. kampanii reklamowych,

- Fundacja business centre club - 5 lat - specjalista ds. fundraisingu
- Agencja Interaktywna Wiktor Gierka - 3 lata - Założyciel, specjalista ds. kampanii reklamowych
średnie ogólnokształcące oraz kursy zawodowe z zakresu marketingu
Prowadzone kursy, szkolenia, konferencje i warsztaty - Latarnicy2020 - unijne stowarzyszenie „Miasta w Internecie“ Jako jeden z kilkuset szkoleniowców stowarzyszenia prowadzę zajęcia dla osób 44-65+ z zakresu korzystania z internetu na potrzeby zawodowe i prywatne. Projekt ma na celu wsparcie i naukę dla osób które zostały wykluczone cyfrowo i nie miały okazji rozwinąć swoich kompetencji w obsłudzę internetu. Tematyka szkoleń dotyczy bankowości, mediów społecznościowych, usług państwowych gov oraz higieny spędzania wolnego czasu w internecie. Czas udzielonych szkoleń - ok. 70 h, przeszkolono 4 grupy po ok. 8 osób - Autorskie Szkolenie Social Media Marketing - Agencja Interaktywna, szkolenie B2B Mój autorski produkt szkoleniowy w którym nauczam działy marketingu lub drobnych przedsiebiorców obsługi mediów społecznościowych w celach rozwoju marki na tle wizerunku i wartości sprzedaży online. Tematyka szkoleń dotyczy facebooka, instagrama, linkedina i googla oraz wszystkich platform reklamowych związanych z powyższymi mediami. Czas szkoleń - ok. 104h - przeszkolono 14 firm i ok. 37 osób. - Wykłady i panele branżowe na konferencjach - Partnerskie Kluby Biznesu.

Program szkoleniowy

Data rozpoczęcia Data zakończenia Temat szkolenia
2023-03-01 08:00:00 2023-03-01 08:30:00 Przedstawienie tematów szkolenia oraz zapoznanie się z grupą
2023-03-01 08:30:00 2023-03-01 09:30:00 Techniki autoprezentacji ich znaczenie dla firmy/marki.użytkownika - elevator pitch każdego uczestnika szkolenia (ćwiczenie wstępne)
2023-03-01 10:30:00 2023-03-01 13:00:00 Trendy w branży e-commerce w świecie post-pandemicznym. Jak będą wyglądały usługi przyszłości? Megatrendy i gdzie są media społecznościowe oraz wykorzystanie Internetu. Praktyczne wnioski
2023-03-01 13:00:00 2023-03-01 14:00:00 Dlaczego warto przyjąć punkt widzenia oraz działać jak twórca i producent contentu - analiza przypadków, influancerzy - przegląd mediów społecznościowych pod tym kątem. Praktyczne wnioski.
2023-03-01 14:00:00 2023-03-01 15:00:00 Które media społecznościowe wybrać jako firma /użytkownik? Przykłady, statystyka, cele, wyniki. Skutki wyboru, kreowanie zasięgów, wybór na przyszłości w kontekście nadchodzących zmian. Sesja Q&A.
2023-03-01 15:00:00 2023-03-01 16:00:00 Jaką przyszłość ma Facebook? Teoria i praktyka. Ja i firma w mediach społecznościowych. Przykłady contentu i jego tworzenie - ćwiczenia.
2023-03-01 16:00:00 2023-03-13 16:30:00 Marketing organiczny i reklama, jak osiągać zasięgi, jak być zapamiętanym. Komunikacja z odbiorcą. Sesja Q&A. Praktyczne wnioski.
2023-03-02 08:00:00 2023-03-02 10:00:00 Czy wyszukiwarki internetowe mają przyszłość? Marketing w wyszukiwarkach - jak znaleźć odbiorcę i klienta w Internecie. Sesja Q&A. Praktyczne wnioski.
2023-03-02 10:00:00 2023-03-02 14:00:00 Google Ads. Tworzenie kampanii reklamowych. Analiza kampanii. Ćwiczenia.
2023-03-02 14:00:00 2023-03-02 15:00:00 Google Ads. A może optymalizacja kampanii? Sesja Q&A. Praktyczne wnioski.
2022-11-10 15:00:00 2023-03-02 15:30:00 Google Ads i remarketing. Sesja Q&A. Praktyczne wnioski.

Trenerzy

Wiktor Gierka - specjalista ds. kampanii reklamowych, - Fundacja business centre club - 5 lat - specjalista ds. fundraising'u - Agencja Interaktywna Wiktor Gierka - 3 lata - Założyciel, specjalista ds. kampanii reklamowych średnie ogólnokształcące oraz kursy zawodowe z zakresu marketingu Prowadzone kursy, szkolenia, konferencje i warsztaty - Latarnicy 2020 - unijne stowarzyszenie „Miasta w Internecie“ Jako jeden z kilkuset szkoleniowców stowarzyszenia prowadzę zajęcia dla osób 44-65+ z zakresu korzystania z internetu na potrzeby zawodowe i prywatne. Projekt ma na celu wsparcie i naukę dla osób które zostały wykluczone cyfrowo i nie miały okazji rozwinąć swoich kompetencji w obsłudze internetu. Tematyka szkoleń dotyczy bankowości, mediów społecznościowych, usług państwowych gov oraz higieny spędzania wolnego czasu w internecie. Czas udzielonych szkoleń - ok. 70 h, przeszkolono 4 grupy po ok. 8 osób - Autorskie Szkolenie Social Media Marketing - Agencja Interaktywna, szkolenie B2B Mój autorski produkt szkoleniowy w którym nauczam działy marketingu lub drobnych przedsiębiorców obsługi mediów społecznościowych w celach rozwoju marki na tle wizerunku i wartości sprzedaży online. Tematyka szkoleń dotyczy Facebooka, instagrama, linkedina i googla oraz wszystkich platform reklamowych związanych z powyższymi mediami. Czas szkoleń - ok. 104h - przeszkolono 14 firm i ok. 37 osób.
Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności