Doradztwo w zakresie wykorzystania portalu Facebook jako narzędzia efektywnego marketingu w biznesie, z wykorzystaniem potencjału pracowniczego
Zapytaj o produkt
Masz pytanie dotyczące tego produktu ? Wypełnij poniższy formularz.
Opis szkolenia
Celem usługi jest nabycie umiejętności w zakresie nowoczesnych kanałów marketingowych. Wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych.
Co zyszkasz?
Efekty szkolenia:
W zakresie wiedzy uczestnik: zna różne możliwości możliwości technik marketingowych przy pomocy kanałów zdalnych;
W zakresie umiejętności uczestnik: jest świadomy wartości innowacji technologicznych i marketingowych;
W zakresie kompetencji społecznych uczestnik: posiada umiejętność oceniania wiedzy własnej i efektów swoich działań; jest odpowiedzialny za swoje decyzje i podejmowane działania.
Grupa docelowa szkolenia
Właściciele firm i ich pracownicy.
Informacje o Trenerze
Wiktor Gierka
specjalista ds. kampanii reklamowych,
- Fundacja business centre club - 6 lat - specjalista ds. fundraisingu
- Agencja Interaktywna Wiktor Gierka - 5 lat - Założyciel, specjalista ds. kampanii reklamowych
średnie ogólnokształcące oraz kursy zawodowe z zakresu marketingu
Prowadzone kursy, szkolenia, konferencje i warsztaty - Latarnicy2020 - unijne stowarzyszenie „Miasta w Internecie“ Jako jeden z kilkuset szkoleniowców stowarzyszenia prowadzę zajęcia dla osób 44-65+ z zakresu korzystania z internetu na potrzeby zawodowe i prywatne. Projekt ma na celu wsparcie i naukę dla osób które zostały wykluczone cyfrowo i nie miały okazji rozwinąć swoich kompetencji w obsłudzę internetu. Tematyka szkoleń dotyczy bankowości, mediów społecznościowych, usług państwowych gov oraz higieny spędzania wolnego czasu w internecie. Czas udzielonych szkoleń - ok. 70 h, przeszkolono 4 grupy po ok. 8 osób - Autorskie Szkolenie Social Media Marketing - Agencja Interaktywna, szkolenie B2B Mój autorski produkt szkoleniowy w którym nauczam działy marketingu lub drobnych przedsiebiorców obsługi mediów społecznościowych w celach rozwoju marki na tle wizerunku i wartości sprzedaży online. Tematyka szkoleń dotyczy facebooka, instagrama, linkedina i googla oraz wszystkich platform reklamowych związanych z powyższymi mediami. Czas szkoleń - ok. 104h - przeszkolono 14 firm i ok. 37 osób
Program szkoleniowy
Data rozpoczęcia | Data zakończenia | Temat szkolenia |
---|---|---|
2023-03-16 08:00:00 | 2023-03-16 08:30:00 | Wprowadzenie do szkolenia - zapoznanie uczestników |
2023-03-16 08:30:00 | 2023-03-16 10:00:00 | Jak zacząć jako marka w social media – fanpage, grupy. Listy i inne narzędzia z wykorzystaniem potencjału pracowniczego |
2023-03-16 10:00:00 | 2023-03-16 15:30:00 | Doradztwo w zakresie budowania indywidualnego dla firmy planu rozwojowego |
2023-03-16 15:30:00 | 2023-03-16 16:00:00 | Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia |
2023-03-17 00:00:00 | 2023-03-17 14:00:00 | Doradztwo w zakresie budowania indywidualnego dla firmy planu rozwojowego |
2023-03-17 14:00:00 | 2023-03-17 15:00:00 | Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców |
2023-03-17 15:00:00 | 2023-03-17 16:00:00 | Komunikowanie się jako marka wewnątrz Facebook'a |
2023-03-18 08:00:00 | 2023-03-18 10:00:00 | Analiza statystyk |
2023-03-18 10:00:00 | 2023-03-18 14:00:00 | Możliwości reklamowe portalu, |
2023-03-18 14:00:00 | 2023-03-18 16:00:00 | Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań w social media, podsumowanie szkolenia |